Therese Lindgren

Idag släpptes äntligen boken jag väntat på sålänge!
Andreas hade förbokat boken till mig & idag kom den äntligen. Jag följer Therese Lindgren på youtube och jag älskar hennes kanal.
Har haft en mysig eftermiddag (innan jag totalt däckade i vad jag tror var början till migrän). Låg i sängen och läste, drack julmust och åt tutti frutti, gelatinfria och helt veganska. Innan hade vi varit ute på en långpromenad med Luna i snön, vi har inte riktigt sådan kaos som det varit i Stockholm idag men det finns en hel del och jag älskar det! Hur som hur, har vi haft en riktigt mysig mitt-i-veckan ledig dag eftersom vi båda arbetar i helgen.

Ska läsa en stund på boken nu igen innan jag ska sova, hittills är den riktigt bra! 

Kommentarer:

1 Luna:

Vilken snäll pojkvän du verkar ha!

Svar: Men eller hur Luna! ;)
Svea

Kommentera här: