Madlady

Som bekant var det black friday i Fredags. Och herregud, måste bara säga några ord om folkmassorna på stan. Herregud. Jag och Andreas åkte ner efter jag slutat jobbet till Linköpings city och ja, vad ska man säga? Det var folk precis överallt och i överflöd. Jag besökte 3 affärer, sen gav jag upp och vi åkte hem igen och kände att tacka gode gud att det finns nätshopping. Det första plagget jag klickade hem var denna mysdress från madlady, fick hem paketet igår och har levt i den sedan dess. Den är inte bara sjukt snygg, den är otroligt skön också. Tack vare black friday var det 20% på hela sortimentet, så klickade hem denna för 279kr! 
 
Det blev mer som klickades hem men allting har inte kommit ännu så det får jag visa när det kommit hem!

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Kanonfin mysdress!

Svar: Visst är den, tack! :)
Svea

Kommentera här: