Något jag saknade som vegan

Ett väldigt stort problem, eller problem o problem, men något jag saknade väldigt väl var mjölkchoklad när jag gick över till vegansk kost. Alltså en marabou chokladkaka, valfri sort, till fredagsmyset (eller.. efter jobbet, eller till frukost haha
Det var iallafall något som saknades i mitt liv, åt mörk choklad och prövade flera olika sorter. Tills min sambo, en dag när vi stod inne på coop, sa till mig "Svea, vänd dig om.." och där var dom:
 
 
 
Alltså jag hamnade i himlen. iChoc. Vegansk choklad i flera olika smaker. 
Jag grabbade tag i en av varje och gick med förväntat hem från affären. Efter 2 dagar var alla slut. 
Så betyg från mig? 10/10 och white nougat crisp får nog 11/10. 
Jag har hittills bara sätt dessa på Coop butiker, och dom kostar runt 21 kronor styck. Jag hoppas och tror att dom kommer komma in i fler butiker framöver. 

Kommentarer:

1 Rebecca Hoseia:

Åh de är SÅ GODA 😍 Min mamma har ätit veganskt större delen av min uppväxt och gör ännu. Så dessa är en delikatess 👌🏼👌🏼

2 Rebecca Hoseia:

Åh de är SÅ GODA 😍 Min mamma har ätit veganskt större delen av min uppväxt och gör ännu. Så dessa är en delikatess 👌🏼👌🏼

Svar: Amen eller hur! Dom är amazing!
Svea

Kommentera här: