Maria Nila - veganska hårprodukter

Jag har alltid tidigare kört med Matrix-hårprodukter men har nu läst mig till att dom är testade på djur så jag tänkte använda upp det sista utav dom och nu beställa hem schampo och balsam från märket Maria Nila från Lyko, dom här produkterna inte är prövade på djur och även fria från sulfat och paraben - alltså helt veganska. Jag har tidigare prövat färgbomb från samma märke och även en hårinpackning och dom produkterna har jag älskat, så jag tror även dessa kommer vara riktigt bra. 
Stort plus är även att förpackningarna är 1 liter per flaska vilket gör att dom räcker länge och med pump till flaskorna är dom otroligt smidiga att använda, sen att deras förpackningar är i pastellfärger gör det hela lite finare! Stor cred till märket Maria Nila för ert sunda tänk och stort cred till Lyko som säljer era produkter! 

Kommentarer:

1 Sóley:

Jag älskar verkligen Maria Nila produkterna visste inte att de var veganska. Vet du om macadamia serien är vegansk? Kramixx

Svar: Jag gjorde en snabb research och dom är veganska i och med att dom inte är testade på djur och är sulfat och parabens-fritt! Kram
Svea

2 Sóley:

Va bra Kramixx

Kommentera här: